Ενδιαφέροντα άρθρα

Σου έχουμε την άσκηση που γυμνάζει ταυτόχρονα κοιλιακούς και το εσωτερικό των μηρών

Όσο και αν τρέχεις στο διάδρομο του γυμναστηρίου, τα πόδια σου δεν αδυνατίζουν. Μπορεί με τα squats να έχεις δει θεαματικά αποτελέσματα στους γλουτούς σου αλλά τα πόδια σου σε γενικότερα πλαίσια δεν έχουν φτάσει στα επίπεδα που θες.

Tο σημείο στο εσωτερικών των μηρών οφείλεται για αυτό. Και για αυτό ψάξαμε, δοκιμάσαμε και σου βρήκαμε τα άσκηση την σωστή, την αποτελεσματική και... γρήγορη. 

Η παρακάτω άσκηση μπορεί να σου θυμίζει λίγο την πλάγια σανίδα και για αυτό ταυτόχρονα με το εσωτερικό των μηρών γυμνάζει και την κοιλιά. Κάνει focus στους πλάγιους κοιλιακούς και απλά μπορείς να αφιερώνεις 3 λεπτά καθημερινά για να κάνεις τρία σετ των 12 επαναλήψεων. Δεν αξίζει το κορμί σου τρία λεπτά καθημερινά; Και πολύ περισσότερα. 

PrintEmail

 

Saitis Home Έπιπλα

 Pizza IQ